Polska znalazła się na samym szczycie rankingu przeprowadzonego przez Komisję Europejską, która zmonitorowała zainteresowanie akcją „HELP - Dla życia bez tytoniu" w całej Europie. Jak się okazało, kampania ta cieszy się ogromnym poparciem wśród Polaków, którzy szukają porad, jak skutecznie walczyć z nałogiem.
Kampania" HELP - Dla życia bez tytoniu" rozpoczęła się 31 maja 2009, a już ponad 1,4 miliona Europejczyków odwiedziło stronę internetową, na której zebrano 400 wskazówek jak poradzić sobie z tytoniowym problemem. Na nagraniach video 150 osób przedstawiło własne porady, w jaki sposób wyzwolić się z nałogu. Na początku listy jest Polska z ponad 9 milionami odsłon, w pierwszej piątce znalazły się również: Włochy (7,7 mln odwiedzin), Niemcy (7,5 mln odsłon) Francja (3,4 mln odwiedzin), Rumunia (3,2 mln odwiedzin), Grecja (2,7 mln odwiedzin).
Tematem przewodnim kampanii jest hasło „Jaka jest Twoja wskazówka?"- czyli w jaki sposób rzucić palenie, jak nie zacząć palić i jak poradzić sobie z problemem biernego palenia. Przez cały czerwiec 14 stacji telewizyjnych emitowało zabawne spoty prezentujące nietypowe wskazówki, jak walczyć z paleniem. Chłopak palący w plastikowej bańce, nastolatka całująca swojego chłopaka kiedy częstowano ją papierosem i intrygująca dziewczyna z małpką na ramieniu. Ci bohaterowie rozbawili wielu telewidzów. Ich absurdalne rady śmieszyły i zachęcały do odwiedzenia strony, na której można również włączyć się do akcji dodając własne porady.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »