kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Nowa kampania Adidasa dla pań
2009/2/14 15:00:00

Adidas rozpoczął kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji do ćwiczeń dla kobiet adidas Women SS 2009. Kampania ruszyła pod hasłem Me, Myself i prezentuje portrety sportsmenek różnych dyscyplin i z różnych państw świata, które opowiadają o znaczeniu ćwiczeń w ich codziennym treningu.


Polską twarzą kampanii jest siatkarka Anna Barańska, która dołączyła do grona ambasadorów marki adidas w lipcu 2008 roku. Kampania Me, Myself jest skierowana do aktywnych kobiet w wieku 25-35 lat, mieszkających w miastach dużej i średniej wielkości, które ćwiczą i którym zależy równocześnie na dotrzymaniu kroku trendom mody. Twórcy Me, Myself chcą poprzez kampanię promować filozofię ćwiczeń, która koncentruje się na pojęciach indywidualności, pewności siebie i motywacji. Ma inspirować aktywne, wytrwałe i poszukujące wyzwań kobiety.


()
Oprac: Aleksandra Dudzisz

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Anna Barańska, adidas, kobiety, odzież sportowa, panie, sportsmenki


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»