Adidas rozpoczął kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji do ćwiczeń dla kobiet adidas Women SS 2009. Kampania ruszyła pod hasłem Me, Myself i prezentuje portrety sportsmenek różnych dyscyplin i z różnych państw świata, które opowiadają o znaczeniu ćwiczeń w ich codziennym treningu.
Polską twarzą kampanii jest siatkarka Anna Barańska, która dołączyła do grona ambasadorów marki adidas w lipcu 2008 roku. Kampania Me, Myself jest skierowana do aktywnych kobiet w wieku 25-35 lat, mieszkających w miastach dużej i średniej wielkości, które ćwiczą i którym zależy równocześnie na dotrzymaniu kroku trendom mody. Twórcy Me, Myself chcą poprzez kampanię promować filozofię ćwiczeń, która koncentruje się na pojęciach indywidualności, pewności siebie i motywacji. Ma inspirować aktywne, wytrwałe i poszukujące wyzwań kobiety.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »